Reggaemusik: Kultiration - Babylon faller

 

Ursäkta om jag stör
Men villovägar har mig förfört
Skriker högt men är det någon som hör
För jag kan inte få någon ro
I detta samhälle nej
Vart jag än vänder mig
Hör jag vackra lovord
Men i krigshärjat klimat
Byts dom ut mot krig och hat

 

Sann kärlek och vit magi
Ska uppenbaras när denna värld blir fri
Och vi ska ut ur mentalt slaveri och babylon ska falla

 

Ja vi, av det renaste frö
Kan varken vissna eller dö
Bara gro så, låt oss gro och
Var sann mot dig själv så ditt hjärta du finner, min vän
Timmen är sen men vi hinner
Visst är vi alla här nu men en dag vi försvinner
För vi är floden och till havet vi rinner
Ja av denna vackra värld jag vill ha mer om jag får be
Krig och politik ska oss passera låt det ske
För varje individ ska med egna ögon se
När babylon faller ska vi alla oss bege

 

Sann kärlek och vit magi
Ska uppenbaras när denna värld blir fri
Och vi ska ut ur mentalt slaveri och babylon ska falla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0